Community
10.000 Oranje supporters kleuren Kansas City oranje
Redactie Oranje-Leeuwen•6 uur geleden•4 min leestijd
De reis is lang, maar de aanhang massaal. Naar verwachting zijn er meer dan tienduizend Nederlanders aanwezig bij het laatste groepsduel.
Het Arrowhead Stadium maakt zich op voor een oranje invasie. Vanuit heel de Verenigde Staten — en rechtstreeks vanuit Nederland — reizen supporters af naar Kansas City.
"Dit maken we maar één keer mee," zegt supporter Daan uit Utrecht, die met een groep van twintig man de oversteek maakte. "Een WK met Oranje dat meedoet om de prijzen. Dat laat je niet schieten."
Lokale horeca speelt handig in op de toestroom met oranje versieringen en speciale acties. De sfeer, zo klinkt het unaniem, is fenomenaal.
Voorspel jij de volgende wedstrijd?
Verdien punten en strijd met je groep op de ranglijst.
Naar voorspellingen →